sobota, 29 marca 2014

hello Warsaw! :) part 1

cześć!

Jestem już w domu i mam chwilę aby napisać co działo się podczas mojego kilkudniowego pobytu w Warszawie ;) Cel był jeden: event adidas,na który przyjechały wszystkie współpracujące z marką adidas #mygirls :) O całym wydarzeniu napiszę wkrótce,ponieważ poświęcę temu oddzielny wpis. Uwielbiam stolicę i chyba tego podkreślać nie trzeba,że tam po prostu się ŻYJE :) Życie nabiera fajnych kolorów,poznałam kilka nowych osób,spotkałam się z cudownymi znajomymi,a także z jedną osobą z rodziny,która akurat przebywała w Waw :) Zatrzymałam się w świetnym hotelu,do centrum miałam bardzo blisko,co mnie cieszyło,ponieważ większość czasu to właśnie tam spędzałam(co do hotelu-moja rada: zawsze wykupujcie hotele w centrum,wszędzie blisko i spora oszczędność czasu!). Moją miłość,czyli shopping podzieliłam na trzy dni ze względu na ogromną ilość sklepów,których nie sposób obejść w 1 dzień. Kupiłam kilka nowych rzeczy,a niektóre przedstawiam poniżej na zdjęciu :) Zakupy robiłam m.in. w Zarze, Victoria's Secret, New Look, New Yorker, Douglas, Yves Rocher itd. Te marki lubię szczególnie,ponieważ u nich zawsze umiem znaleźć coś dla siebie. Spotkała mnie także niespodzianka i przemiła Pani z Sephory promująca markę DIOR wykonała dla mnie piękny makijaż kosmetykami właśnie tej marki-byłam pod wrażeniem co potrafią zdziałać dobrej jakości produkty.

Fajnie móc żyć na pełnych obrotach :) Spełniać swoje marzenia,spotykać inspirujących ludzi z pasją,którzy zawsze pomogą.. Nie warto oglądać się do tyłu,ani planować jutra-żyć teraz,to jest sztuka życia! :)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :) ZA KILKA DNI RELACJA Z EVENTU adidas #mygirls & Ewa Chodakowska :)






#family #love #biglove #Karolina #and #Klaudia #warsaw #highlife






enjoy!

K.

4 komentarze:

  1. Oo jak super mialas, ze moglas na takim evencie :)
    Swietne zdjecia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci takiej przygody!
    Świetna sprawa :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia z imprezki. Szkoda, że wyjazd służbowy wygonił mnie z wawy

    OdpowiedzUsuń