niedziela, 9 marca 2014

speed rope

witajcie!:) Za oknem piękne słońce,po prostu zwiastun nadchodzącej wiosny i ciepła :) Nie mogę się już doczekać kiedy zrzucę kurtkę na rzecz lekkich,sportowych rzeczy. Na dzisiaj przygotowałam dla Was wpis dotyczący korzyści płynących z treningu kardio,który można wykonywać przy pomocy skakanki.Przyrząd,który kojarzy się szczególnie z wczesnymi latami życia niezwykle szybko pomaga zgubić nadprogramowe kilogramy,idealnie rzeźbi i kształtuje sylwetkę. Pomaga także ujędrnić nogi,wysmuklić ramiona i brzuch. Zanim jednak zdecydujecie się na skakanie,należy dobrać odpowiednią długość skakanki i zadbać o technikę skoków(dużo porad znajdziecie w internecie na sprawdzonych stronach). Podczas skoków pracują wszystkie mięśnie: ramiona, barki, przedramiona, pośladki, łydki , uda, brzuch, plecy i klatka piersiowa, a krew i limfa zaczynają szybciej krążyć. Idealną skakanką dla mnie okazała się ta marki Reebok ,którą znalazłam w sklepie FITNESS SHOP. Skakanka przy zakupie miała 300 cm ,lecz do mojego wzrostu była zdecydowanie za długa i dzięki prostej technice skróciłam ją do idealnej długości. Produkt możecie zobaczyć poniżej :) 









pewnie już od kilku dni macie w swojej kolekcji kolejną płytę dvd z treningiem total fitness "model look" Ewy Chodakowskiej. Ja mam wykupioną roczną prenumeratę SHAPE i dzisiaj dostałam magazyn z płytą treningową..  na okładce moje zdjęcie+podpis  miła niespodzianka-dziękuję SHAPE! 



KONKURS,KTÓRY ORGANIZOWAŁAM NA POCZĄTKU LUTEGO,GDZIE DO WYGRANIA BYŁA PŁYTA EWY CHODAKOWSKIEJ,WYGRYWA...

... KASIA :) 

ŚWIETNA WYPOWIEDŹ,KTÓRĄ POSTANOWIŁAM NAGRODZIĆ:

Najbardziej podoba mi się stylizacja nr.1. Nie będę rozwijać wypowiedzi,ponieważ skwituję to tymi słowy: Wręcz wzruszyła mnie "normalność" Ewki Chodakowskiej-nawet na premierę czy spotkania przychodzi ubrana w swoim "roboczym" stroju :) Widac,że ma dystans do siebie i do świata i za to ją cenię! Poza tym strój jest bardzo dobrze dobrany kolorystycznie,co podkreśla barwną mentalność naszej ulubionej trenerki :)



zapraszam także na swoją stronę na facebook'u:




JA JUŻ PO TRENINGU,A TERAZ CZAS NA DOBRY FILM :) PÓŹNIEJ ROWER LUB SPACER-KORZYSTAJ Z PIĘKNEJ POGODY :))

K.

3 komentarze:

  1. bardzo fajnie wygląda ta skakanka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby jeszcze tak miała licznik, to teraz nic tylko zapraszam do akcji skakankowej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podobna skakanka jest w decathlonie :) czy jak to sie tam pisze :)

    http://beslimuk.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń