sobota, 28 czerwca 2014

hello Summer!

Wakacje. W końcu. W czasie letnim-szczególnie wakacyjnym widzę same zalety: więcej czasu na odpoczynek,spotkania,imprezy,wypady,wycieczki,a także szukanie nowych możliwości osiągania swoich celów. Nigdy nie pcham się tam,gdzie mnie nie chcą. Czasem brzmi to infantylnie, lecz bardzo prawdziwie. Dużo osób próbuje imponować nowym znajomym posuwając się do rzeczy i czynności,których wcześniej nie wykonałoby za żadne skarby świata. Człowiek to istota,która łatwo ulega wpływom innych ludzi, dlatego tak ważne jest aby zachować swoją indywidualność i jeśli się nie ma - odnaleźć i pielęgnować własne "ja". Osobiście zdefiniowałam samą siebie i wiem, czego chcę od życia i czego mogę wymagać. Kiedyś przez myśl by mi nie przeszło,że zdobędę to, co mam w tym czasie,a teraz? Jest to moja codzienność, którą kiedyś nazywałam "niemożliwą". NIEMOŻLIWE NIE ISTNIEJE, dlatego rozwijaj skrzydła, wzbijaj się wysoko i nie bój się mówić o swoich marzeniach, celach :) To Twoje życie! Nikt go za Ciebie nie przeżyje.. a przecież należy żyć tak,aby na starość nie żałować niczego-prócz młodości :))))))  Osiągaj nieosiągalne!

przy okazji dorzucam nowe zdjęcia - z letniego treningu na świeżym powietrzu - to co uwielbiam najbardziej :)






outfit by adidas 

speed rope by reebok from fitness shop



8 komentarzy:

  1. Naprawdę świetny post ;) Czekam na więcej takich ♥
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż należę to osób kochających przyrodę, spacery i naturę, to jakoś treningi wolę w domu, w zamknięciu, sama. Taka moja natura :)
    www.eatsmart4ever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,to prawda :) ale czasami ciężko pogodzić skakankę z pokojem,gdzie ćwiczę :)

      Usuń
  3. nie chcę nawet myśleć ile pijanych facetów sikało na ten kamień xD

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG! Dziewczyno trochę samokrytyki. Nie każdy ćwiczący musi mieć stronę.
    Dno i kupieni lubisie na Fb ... Żal.

    OdpowiedzUsuń