wtorek, 16 września 2014

Jaki jest mój sposób na wymarzoną sylwetkę? OTO GARŚĆ PORAD!

Na temat odchudzania, zdobywania wymarzonej sylwetki jest kilkaset, jak nie kilkaset tysięcy teorii. Przeczytałam ich wiele poszukując wnikliwie sposobu na uzyskanie wymarzonego wyglądu. Po długim czasie wertowania kartek, poszukiwań w internecie i kilkunastu wywiadach z osobami, które zrzuciły mnóstwo nadprogramowych kilogramów śmiem twierdzić, iż idealny sposób na zrzucenie wagi i wysmuklenie sylwetki NIE ISTNIEJE. Chcąc zaspokoić swoją ciekawość postanowiłam stworzyć swój sposób na sukces i oto jest :) Sprawdzony, przetestowany i przede wszystkim skuteczny!!! Co wchodzi w skład mojego sukcesu? Oto przepis:

- racjonalne odżywianie ( z uwzględnieniem tzw. "cheat day" czyli np. 1 dzień w tygodniu kiedy jem tylko to co lubię np. frytki czy ciasto ),
- systematyczne treningi z Ewą Chodakowską ( w tym z Tomkiem Choińskim z serii TOTAL FITNESS ) szczególnie często ćwiczę: skalpel, szok trening, turbo spalanie, turbo power, super kardio, perfect body, a także trening na brzuch dołączony do książki Ewy " Przepis na sukces ",
- REGENERACJA!!! ( minimum 1 dzień w tygodniu wolny od treningu )
- wytrwałe i ciągłe motywowanie się i podnoszenie sobie poprzeczki poprzez zwiększanie tempa ćwiczeń czy ilości powtórzeń danego ćwiczenia/obwodu,
- czytanie książek Ewy Chodakowskiej ( nieźle mnie motywują! i Wam też polecam! ), a także książki Jillian Michaels pt. " IDEALNA SYLWETKA " ( jest w niej masa cudownych, złotych rad <3 ),
- zero diet i zero głodowania!!! racjonalne, "mądre" żywienie jak wspominałam bez pomijania tego, co lubimy :) masz ochotę na czekoladę? ZJEDZ! ale dwie, trzy kostki, a nie całą tabliczkę :) , a dodatkowo po za wodą mineralną niegazowaną ZIELONA , CZERWONA HERBATA!!! Piję min. 2 x dziennie. 
- prowadzenie dziennika fitness, w którym zapisuję swoje treningi i krótką ocenę odżywania w danym dniu,
- ... odrobina silnej woli, motywacji i WYTRWAŁOŚCI - która jest tutaj najważniejsza i gra kluczową rolę w całym procesie naszej przemiany zewnętrznej jak i wewnętrznej :)

Mało? Dużo? Według mnie to optymalna ilość rad aby skutecznie walczyć o sylwetkę :) Przede mną jeszcze kawałek drogi do celu, a jestem już coraz bliżej :) Kto czyta mój blog od dawna, wie jak wyglądałam i był to mój osobisty koszmar, a teraz z każdym dniem staję się lepszą wersją samej siebie.  Przyznam się, że teraz jeszcze robię tzw. "wagę" czyli dochodzę do wymarzonej liczby kilogramów,a później po konsultacjach wezmę się za "rzeźbę" :)))) Bo kto nie marzy o 6-packu? WSZYSTKO JEST MOŻLIWE. DAJ SOBIE SZANSĘ! nie przekonasz się póki nie spróbujesz!!! Z całego serca polecam Ci Ewę Chodakowską, bo to w dużej mierze dzięki tej dziewczynie uwierzyłam w siebie i w to,że mogę wszystko jeśli tylko ułożę plan działania i wezmę się do ciężkiej pracy! Jestem przeszczęśliwa, że miałam okazję kilkakrotnie spotykać się z Ewą, rozmawiać, pytać.. To niezwykle ciepła i pomocna osoba <3 dzięki niej brnę do przodu i tego Wam życzę! Pamiętajcie: tylko ta praca daje siły, która i sił wymaga!  A więc daj z siebie 200% !!!


OUTFIT by: adidas




Dodatkowo moje sukcesywne gubienie kg wspomaga naturalny suplement diety SLIMTOX, który jest naturalnym spalaczem tłuszczu, świetnie smakuje i polecam go szczególnie tym, którzy borykają się z trudnościami w osiąganiu zadowalających efektów w pracy nad sylwetką. SLIMTOX piję przed śniadaniem i po posiłku obiadowym.





Jeszcze jeden news: za niecałe dwa tygodnie wielkie wydarzenie, w którym postanowiłam wziąc udział i zawalczyć o swój 'medal' , który będzie nagrodą za każdą kroplę potu przelaną na treningu i wiarę we własne możliwości. JEŚLI MASZ PYTANIE, PISZ DO MNIE ŚMIAŁO na facebooku: https://www.facebook.com/healthygirlyolo , lub mailowo: klaudiasynarska@wp.pl lub zapraszam Cię na mój instagram: www.instagram.com/msdeyn

my tattoo says: NEVER GIVE UP!



K.

47 komentarzy:

  1. gratuluję i życzę dalszej wytrwałości w dążeniu d ocelu :_
    świetny post! :)
    i bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Naprawdę jesteś zadowolona ze Slimtox? Dzisiaj zamówiłam. Jestem ciekawa jak mój organizm zareaguje na ten suplement. Staram się ćwiczyć praktycznie codziennie. Niestety z racji zaburzeń hormonalnych spadek masy ciała jest u mnie nie lada wyzwaniem. Mam nadzieję,że mieszanka tych ziół wpłynie pozytywnie i zauważę różnicę po ich zastosowaniu. Pozdrawiam!
    P.S. Powodzenia w dążeniu do celu! Piona za "Never give up" :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, jestem zadowolona :) na mnie wpływa dobrze, bo nie wierzę w zadne tabletki odchudzające i nigdy ich nie stosowałam,a to jest typowy napar i smakuje lepiej niz niejedna herbata:) czekam na Twoje efekty! pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Mówisz tak, bo działa czy to post sponsorowany?

      Usuń
    3. Dario masz problemy z hormonami tarczycy?

      Usuń
    4. Oczywiście, że to post sponsorowany. Nie widzisz wielkiego baneru tego produktu? Do tego odsyłacze do oficjalnej strony, same plusy - chudnie, smakuje lepiej niż herbata...

      Usuń
  3. Świetnie wyglądasz i na pewno dzięki determinacji osiągniesz takie ciało o jakim marzysz;) Bardzo fajnie piszesz, na pewno będę zaglądać tutaj częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś pod wrażeniem Twoich osiągnięć i że nadal dążysz do tego celu który sobie zaplanowałaś:) . A naprawdę świetnie wyglądasz:) gratuluje z całego serca:) dzięki Tobie chyba zacznę znowu ćwiczyć:) .Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie kupiłaś ten slimtox ? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na tej stronie: http://slimtox.pl/

      pozdrawiam :)

      Usuń
  6. nie polecam,stosowałam i bez zmian a stosowalam do tego dietę oraz ćwiczylam ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewidentnie jesteś w sobie zakochana nazywając taką figurę sukcesem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby nazwać swoja figurę sukcesem nie trzeba mieć figury modelki czy Ewy Chodakowskiej ;) Wystarczy, że robi się coś w kierunku żeby żyć zdrowiej i wyglądać lepiej i to już samo w sobie sukcesem ;) A tak poza tym ten blog jest po to, żeby dawać motywację więc normalne, że nie będzie o sobie pisać : Bożee , jak ja okropnie wygladam ( oczywiście tak nie jest ). Więc ludziom, którzy wolą napisać coś takiego tylko po to żeby poczuć się lepiej mówimy dowidzenia ;) A Ty Klaudia się nawet nie przejmuj takimi komentarzami ;) Jest super ! ;)

      Usuń
    2. Nie przejmuje sie:) jakby szanowny anonim czytał ze zrozumieniem, ze ja wciąż walczę o wymarzona sylwetkę to nie pisałby takich bzdur. Pozdrawiam i dzieki za miłe slowa :)

      Usuń
    3. Według mnie już jest idealnie i nie trzeba dalej chudnąć. Bo moim zdaniem modelki jak i chodakowska są przesadzone. PS mnie chodakowska jeszcze nigdy niczym nie zmotywowała XD

      Usuń
  8. Efekt jojo? Istnieje po SLIMTOX , jesli sie odstawi preparat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz skończyłam stosowanie Slimtox i jakos żadnego jojo nie mam..

      Usuń
  9. Zero diet? Dieta to sposób odżywiania, także musi być... Zero diet odchudzających :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uznaje tylko RACJONALNE ŻYWIENIE ;)

      Usuń
    2. A to też jest właśnie dieta :)

      Usuń
  10. Gratuluję sukcesu! Ja dopiero jestem na początku drogi o piękne ciało i lepszą wersję siebie :), jak na razie nie poddaję się i jem właściwie to na co mam ochotę, oczywiście w umiarkowanych ilościach ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje!! Życzę powodzenia i najlepszych rezultatów w pracy nad sylwetką :)

      Usuń
  11. a gdzie jest zdjęcie przed odchudzaniem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdziesz na fb: www.facebook.com/healthygirlyolo lub na insta: www.instagram.com/msdeyn

      Usuń
  12. Nie chcę być niegrzeczna, ale Twoje ciało szału nie robi. Też dużo schudłam i wyglądam lepiej od Ciebie, a nie odważyłabym się doradzać innym i próbować się im przedstawić jako przykład do naśladowania... Oczywiście gratuluję, ale myślę, że robienie z siebie jakieś fit-blogerki to trochę przegięcie. I żeby nie było - nie zazdroszę, a to nie hejt, tylko moje zdanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radzę czytać ze zrozumieniem ;) napisałam, ze wciąż walczę bo cel osiągnęłam dopiero w połowie :) pozdrawiam!

      Usuń
  13. jestescie okropne dziewczyny. Kazdy kilogram to sukces, a zmiana trybu odzywiania to juz wyczyn, bo dieta = krotki efekt tak dla waszych informacji. Klaudia jestes swietna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popieram:) i dziekuje za mile słowa!:)

      Usuń
  14. hey :) a ile czasu poświęcałaś dziennie na ćwiczenia?
    i co polecasz na płaski brzuch i pośladki?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziennie nie wiecej niż 45 minut :) na płaski brzuch szczególnie polecam skalpel i "płaski brzuch" Ewy Chodakowskiej :) na pośladki także skalpel :)

      Usuń
    2. dziękuję :) od jutra zaczynam :) co prawda nie chodzi mi o zrzucenie wagi,a o plaski brzuch by go mieć i pośladki ;)

      Usuń
    3. a polecasz bardziej ćwiczenia wieczorne,czy np po południu ?

      Usuń
    4. nie ważne jest kiedy ćwiczymy:) wazne,ze w ogole to robimy:) ja ćwicze po południu ,poniewaz od rana do południa jestem w szkole:)

      Usuń
  15. Wchodząc na tą stronę myślałam że będzie tu opisana mega historia i naprawdę nowe porady a tu nic szczególnego i czego bym nie wiedziała. Wiadomo, że racjonalne odżywianie, ćwiczenie i motywowanie siebie dają efekty więc naprawdę nie ma się czym zachwycać. A ta reklamę cudownej herbatki można wiadomo o co potluc bo jeśli ktoś naprawdę chce schudnąć to się uda bez magicznych specyfików. Jednak gratuluję wytrwałości i sylwetki.

    OdpowiedzUsuń
  16. czy slimtox naprawdę działa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zalezy jak na kogo:) na mnie działa :)

      Usuń
  17. Ja prowadzę bardzo podobny tryb życia. Od prawie roku :) aczkolwiek jest mi ciężko teraz spaść z wagi... nigdy nie miałam nadwagi, poprawiłam wygląd ale to jeszcze nie to czego oczekuje i myślałam o zakupie własnie takich ziółek. Powiesz mi gdzie można kupic slimtox i ile kosztuje? :)
    Ps. Pozdrawiam i całuje!

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj. Przypadkowo trafiłam na Twojego bloga. W sumie wchodząc tutaj także spodziewałam się czegoś więcej. Ja Ewkę robię 2-3 razy w tyg, do tego siłowania 2-3 razy, racjonalne odżywianie, dużo wody, ograniczenie niezdrowego jedzenia. Wiem, że na bum nie schudnę, ale poprawię kondycję, nawyki żywieniowe, a z czasem i schudne. :-)

    Obserwuję, pozdrawiam
    Czekam na wiecej!
    Olcia

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy po odstawieniu nie zauwazylas zadnego efektu jojo? Jak długo stosowałas slimtox?

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam pytanie,czy próbowałaś się do nich dodzwonić,bo ja próbuje i nic.zamówiłam slimtox i chciałam sie dowiedziec czy zamówienie do nich doszło.Zastanawiam się czy to nie jakaś ściema ....

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też się ostatnio zmotywowałam i w końcu zaczęłam ćwiczyć!<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się Twój tatuaż ;) Chętnie zrobiłabym sobie taki sam xD a co do dbania o sylwetkę to wiem, ze może zabrzmieć to infantylnie, ale lubię skakankę ;) treningi ze skakanką mnie relaksują i jakoś tak fajnie mi się kojarzą, z beztroskim dzieciństwem ;D no i efekt- moim zdaniem świetnie działa na nogi i spala tłuszcz.

    OdpowiedzUsuń