sobota, 4 października 2014

36.PZU MARATON WARSZAWSKI I BIEG NA PIĄTKĘ - Warszawa 28.09.2014

witajcie!:)
Na dzisiaj przygotowałam dla Was krótką relację z 36.PZU MARATONU WARSZAWSKIEGO i BIEGU NA PIĄTKĘ. Do Warszawy przyjechałam w sobotę 27 września po czym udałam się po odbiór pakietu startowego (DUŻO ZDJĘĆ NA MOIM INSTA: www.instagram.com/msdeyn) :) Odwiedziłam kilka stoisk, gdzie można było kupić m.in. biegowe obuwie, wieszaki na medale czy odzież sportową. Po odwiedzinach Stadionu Narodowego i odbiorze pakietu pojechałam z koleżanką na zakupy, gdzie spędziłyśmy kilka godzin :) Rano, dnia 28 września musiałam wstać bardzo wcześnie z racji iż był utrudniony dojazd na miejsce startu z racji organizacji trasy biegowej. Po przybyciu na miejsce ogarnęła mnie wielka euforia, że w tym roku mogę być częścią tak pięknego, wielkiego wydarzenia. Tysiące zdeterminowanych ludzi, którzy biegną w różnym celu: aby podnieść sobie poprzeczkę, pokonywać samego siebie, dla kogoś, dla przezwyciężania własnych słabości.. Każdy ma inny cel :) I to jest piękne! Jeszcze kilka miesięcy temu nigdy nie powiedziałabym, że ciągiem przebiegnę 5km, co stanowiło dla mnie nie lada wyzwanie. W tym roku będąc jedną z teamu adidasa miałam okazję sprawdzić się na trasie BIEGU NA PIĄTKĘ bez ŻADNYCH przygotowań tylko z delikatną rozgrzewką przed samym startem. Mój czas to 32:48. Jestem bardzo zadowolona z takiego wyniku, gdyż nie jestem zapaloną biegaczką,a ćwiczę jedynie fitness,interwały itp. Byłam pod zachwytem organizacji, wszędzie pełno motywujących cię ludzi, na danym odcinku wolontariusze z napojami, wodą, bananami.. Świetnie, że z roku na rok biega coraz to więcej osób. Bo najważniejsze to walczyć o swoje cele, być zawsze sobą i pokonywać swoje słabości :) Wierzę,że przyjdzie taki czas kiedy zmierzę się z królewskim dystansem 42 km 195 m. UDANEGO WEEKENDU! enjoy!




Przemysław Babiarz-prowadzący i Prezes PZU - tytularnego sponsora maratonu warszawskiego


ZESZŁOROCZNY ZWYCIĘZCA 35. PZU MARATONU WARSZAWSKIEGO - Yared Shegumo! MISTRZ! Tegoroczny zwycięzca BIEGU NA PIĄTKĘ :) VICEMISTRZ EUROPY W MARATONIE!
pakiet startowy :) i najlepsze buty do biegania adidas supernova glide boost :)

po bieguuuu :) z Natalią :)



medal, pamiątkowa koszulka i numer startowy :)))

przód medalu..

.. i tył :)

shopping :) :)

K.

5 komentarzy:

  1. Oo jak super! Musze brac z Ciebie przyklad :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Małymi kroczkami, ale zawsze do przodu i nim się obejrzysz a będziesz stała na starcie maratonu ! Ja niedługo zaczynam dopiero przygodę z zawodami, oby wszystko poszło dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby więcej takich fajnych biegów :)))

    OdpowiedzUsuń