niedziela, 7 grudnia 2014

świąteczne inspiracje.

witajcie! Czas Świąt Bożego Narodzenia zbliża się wielkimi krokami, a dopiero co był 1 grudnia, a dzisiaj już nie ma tygodnia z tego magicznego, ostatniego miesiąca roku. O tej porze czas już pomyśleć o prezentach i drobnych podarunkach dla najbliższych( i nie tylko!) aby później uniknąć kupowania wszystkiego na ostatnią chwilę oraz stania w zatłoczonych sklepach. Ja osobiście jestem zwolenniczką kupowania poprzez internet, ponieważ bez wychodzenia z domu mogę w spokoju poczytać o danym produkcie, a także zyskać bonusy, których np. nie oferuje stacjonarna drogeria. Ostatnio znalazłam świetną drogerię, która oferuje super produkty w atrakcyjnych cenach oraz przepięknie je pakuje, na co ja zwracam zawsze uwagę! Poniżej info + zdjęcia moich produktów :)


UWAGA!!! 
JEŚLI ZROBISZ ZAKUPY W SKLEPIE www.drogerianina.pl  ZA MINIMUM 50 ZŁ I PODASZ W "UWAGACH" DO ZAMÓWIENIA  np. moje imię i nazwisko lub link mojego bloga: www.klaudia-synarska.blogspot.com TO OTRZYMASZ ATRAKCYJNY UPOMINEK :) !!


śliczne opakowania: http://drogerianina.pl/pl/ozdobne-pakowanie-kosmetykow-na-prezent.html



Woda perfumowana RIHANNA NUDE to ekskluzywny zapach dla każdej osoby, która pragnie czuć się wyjątkowo w każdej chwili! Jest bardzo trwała, co w perfumach cenię najbardziej. Przepiękne opakowanie sprawia, że kupując ją komuś na prezent masz pewność, że dana osoba będzie zadowolona! :)

Masło do ciała EVELINE z wanilią jest najlepszym produktem do pielęgnacji ciała jaki dotychczas miałam okazję używać. Idealnie się rozprowadza, szybko wchłania, a skóra pozostaje cudownie nawilżona, napięta, zregenerowana i pachnąca przez cały czas. Produkt wart swojej ceny!



maseczki o których wcześniej nie miałam pojęcia, a teraz będą nieodłącznym elementem mojej kosmetyczki!!!

GRATISY, które otrzymałam do moich powyższych produktów :)




enjoy,

K

3 komentarze:

  1. zaraz zajrzę do tej drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej! widziałam Cię chyba na reggae niedawno, lecz mogło mi się coś pomylić. Czy to byłaś Ty? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety to nie ja :) nie byłam nigdy na żadnym reggae :) pozdrawiam!

      Usuń