sobota, 31 stycznia 2015

bądź bohaterem swojego życia. po prostu.

witajcie!
Znajdując chwilę wolnego czasu postanowiłam napisać post :) Wczoraj obchodziłam swoje 19-te urodziny i sporo rzeczy już sobie przemyślałam. W końcu ten rok to jeden z ważniejszych w moim dotychczasowym życiu. Koniec szkoły średniej, egzamin maturalny, najdłuższe wakacje( 5 miesięcy :D ) no i wybór życiowej ścieżki lub innej, która być może ukierunkuje mnie trochę później. Nawiązując do tytułu wpisu -  łatwo powiedzieć, żeby być bohaterem ot tak, po prostu. Każdy kieruje swoim życiem tak jak chce. Są sytuacje losowe, które potrafią w ułamek sekundy zniszczyć lub rozbudzić nasze życie. Ale w większości to my sami decydujemy co zrobimy z naszą przyszłością i naszym życiem. Wielu z bliskich i nie tylko - rodzice, rodzina, rodzeństwo, znajomi, sąsiedzi.. Wszyscy wiedzą najlepiej co powinniśmy zrobić "po maturce", gdzie się udać, co studiować ( o ile w ogóle ) " bo tak wypada ", "bo wstyd nie mieć wyższego wykształcenia". NIEPRAWDA!! Wielu wybitnych ludzi nie ma nawet matury, a osiągnęli ogromny sukces bo byli go po prostu  świadomi i pewni. Sukces to naturalna kolej rzeczy ciężkiej i wytrwałej pracy. Ja osobiście jestem zdania, że warto mieć egzamin dojrzałości, warto studiować jeśli widzimy dla siebie kierunek i przyszłość w owym, wykreowanym zawodzie. Jak wspominałam wiele zależy od nas. Dlatego nie słuchajmy rad ludzi stojących obok i nie dajmy się im zwieść radami i przytykami "oj , Ty na studia nie idziesz? to po cholerę Ci ten ogólniak był?". ŻYJMY SWOIM ŻYCIEM I SWOIMI WYBORAMI. ŚWIADOMYMI WYBORAMI. Bo za kilka , kilkanaście lat to TY będziesz musiał się utrzymywać, to TY będziesz codziennie pracował na swoje utrzymanie, to TY będziesz przekazywał swoje doświadczenie innym, to TY będziesz musiał po całym dniu spojrzeć w lustro - a czy poczujesz satysfakcję, czy rozczarowanie to już zależy wyłącznie od CIEBIE.
Żyj tak jak chcesz. Pracuj wytrwale i ciężko. Jeśli coś jest warte wysiłku, to nie warto poddawać się w przedbiegach i skreślać siebie z listy ludzi sukcesu. Każdy kiedyś zaczynał. Każdy był na początku, aby później móc wejść na szczyt i celebrować zwycięstwo :) Ja doskonale wiem, jakiej przyszłości chcę dla siebie, gdzie chcę być, gdzie mieszkać.. Szczęście jest na wyciągnięcie ręki - tylko musisz się nauczyć je odnajdywać. Przede wszystkim w samym sobie. 
Rozwijaj się i nie pozwól aby inni zaniżali Twoje ambicje. Ja nigdy nie dałam się nikomu złamać i nigdy nie dałam sobie wmówić, że kiedyś gdzieś nie wyjadę, nie nauczę się czy czegoś nie zdobędę. Wiele osób mi przytykało, że czegoś nie potrafię i próbuje rwać się z motyką na słońce. Kiedy osiągnęłam swój cel ( osądzony jako niemożliwy ) miło było spojrzeć niedowiarkom w twarz i powiedzieć " a nie mówiłam " :) 


17.01.2015 - Studniówka :)

7.06.2014 - trening all in for #mygirls , Warszawa :)





enjoy,

K

6 komentarzy:

  1. tylko taki cel, który wydaje się niemożliwy jest czegoś warty! - moje motto, widzę że myślisz tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miała studniówkę tego samego dnia co Ty! :)
    ten rok również jest dla mnie ważny, gdyż również kończę liceum i muszę wybrać dla siebie jakąś ścieżkę życiową. dziekuję Ci za ten motywujący post, bardzo mi pomógł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę sie, ze post sie podoba;)) pozdrawiam Aniu :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. #roadtohapiness #pokonacsiebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post, podzielam Twoje zdanie i trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń