niedziela, 4 stycznia 2015

nowy rok, nowe możliwości..

Witam wszystkich już noworocznie! :) Czas leci nieubłaganie szybko. 2015 rok. Dopiero co odliczaliśmy do świąt, nowego roku, a już mamy 4 stycznia. Choć prawie nigdy odgórnie nic nie planuje na dłuższy czas niż do pół roku, to jednak już teraz wiem, że ten rok będzie dla mnie przełomowy. Całe szczęście, że kończę już liceum i będę miała większy wybór co chciałabym robić, gdzie wyjechać i czym się zająć. Mój priorytet to rozwijać się bez względu na wszystko i o siebie dbać, lecz nigdy nie kosztem innych. Warto przytoczyć tutaj słowa Marka Twaina, które być może już znacie, a jeśli nie, to staną się -mam nadzieję, Waszym mottem:

Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego, czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. Więc odwiąż liny, opuść bezpieczną przystań. Złap w żagle pomyślne wiatry. Podróżuj, śnij, odkrywaj.

Ja osobiście uwielbiam słowa Marka Twaina, który ukazuje nam prawdziwość i sens naszego istnienia. Kiedyś w przyszłości, spoglądając w lustro warto móc powiedzieć sobie, że wszystko czego chciałem, dzisiaj należy już do mnie. Warto o to walczyć i osiągać swoje cele. Nawet jeśli coś nie pójdzie po naszej myśli, warto PRÓBOWAĆ! Bo jeśli nie spróbujemy, to nigdy nie dowiemy się czy było warto. Ja w zupełności zamierzam odnieść się do powyższych słów Twaina i w tym roku jeszcze bardziej wprowadzić je w życie. Uda się. Wiem o tym, ponieważ w siebie wierzę. Wy też tak zróbcie! :) Trzymam kciuki za Wasze sukcesy i bieg po swoje pragnienia! Wykorzystajcie ten czas w pełni, bo tylko my sami decydujemy czy będzie on chwilą bez znaczenia, czy miarą naszego sukcesu. 





Zapraszam na mój instagram:

5 komentarzy:

  1. te motto jest naprawdę świetne! :)
    dziękuję za ten post, jest on bardzo motywujący i dodaje powera do działania :)
    + bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Aniu :) pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Zgadzam się, motto super :)

    http://www.beslimuk.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile wqzysz jaki wzrost

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. waga to moja osobista sprawa:) wzrost: 175cm

      Usuń