niedziela, 8 lutego 2015

bio,eko i co jeszcze?

witajcie!
Dzisiaj postanowiłam napisać krótko co sądzę na temat żywności bio, eko i wszystkim tym, co jest pokazywane jako "najlepsze" i "najzdrowsze". Odkąd zmieniłam swój styl życia na zdrowszy zamieniłam typowe produkty, ich zdrowszymi odpowiednikami, dla przykładu: biały chleb - razowy chleb, biały makaron - pełnoziarnisty,razowy makaron, margaryna - masło ekstra. Dużo naczytałam się o tym, że warto w miarę możliwości portfela zamieniać produkty z półek marketów na produkty z upraw rolnictwa ekologicznego. Zdania są podzielone. Jedni sądzą, że widzą zmiany, mają lepsze wyniki u lekarza, lepiej się czują, szybciej chudną, a nawet poprawia się kondycja włosów czy skóry. Drudzy zaś bojkotują i krzyczą, że to nabijanie w butelkę i jawne oszukiwane konsumenta na rzecz zbicia "eko" fortuny. Co ja o tym wszystkim sądzę? Otóż.. Nie mówię tak i nie mówię nie :) Postanowiłam zaopatrzyć się w kilka BIO PRODUKTÓW i sprawdzić na sobie, bo inaczej w nic nie uwierzę. Zdecydowałam się na sklep: DR PELC, który oferuje bogatą ofertę bio produktów. Na chwilę obecną mogę śmiało powiedzieć, że uwielbiam nasiona chia, z których wyczarowuje przesmaczny pudding z przepisu z książki Ani Lewandowskiej "Żyj zdrowo i aktywnie". Polecam wszystkim!! Niebawem zamierzam upiec chlebek bananowy z dodatkiem mąki żytniej razowej z rolnictwa ekologicznego. Cudownym produktem jest olej kokosowy, który nadaje lekki smak tropików i pozwala na dbanie choćby o włosy-może służyć jako maseczka! Z pewnością produkty bio mają lepsze właściwości, niż te, które chwytamy z półki zwykłego sklepu, bo jednak to co niepryskane, to co nie zna sztucznych nawozów z pewnością smakuje lepiej i lepiej oddziałowuje na zdrowie człowieka. Z produktami, które wybrałam możecie zapoznać się poniżej :) 

SKLEP: kliknij tutaj!

www.drpelc.pl



idealne rozwiązanie w podróży :)


Chcę Wam przedstawić także niezwykle-zwykły kalendarz sportowy na 2015 rok!! Jest to dzieło funduszu wsparcia młodych sportowców: www.oneyearfund.org   
Zachęcam do odwiedzenia strony, zapoznania się z działaniami funduszu,a także w miarę możliwości wsparcia młodych, utalentowanych ludzi :) Ja już mam swój magiczny kalendarz, który pomoże mi uporządkować cały 2015 rok na sportowo i nie tylko ;) Kalendarz jest pięknie wydany, bardzo estetycznie i motywująco! Każdy miesiąc poprzedzony jest motywacyjnym hasłem ludzi sukcesu. W środku znajdziemy tabele, w których możemy zapisywać swoje postępy i jednocześnie monitorować progress. Są także fotografie, które przedstawiają różne dyscypliny sportowe i jednocześnie ukazują piękno wysportowanego ciała. Zachęcam do odwiedzania strony - KLIK TUTAJ










enjoy!

K

3 komentarze:

  1. Mi się bardzo podoba ten kalendarz, dlatego w przyszłym roku kupię go :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam najwyzszej jakosci suplementy oraz preparaty ziolowe wysylane przez http://www.dietmoderators.com/

    OdpowiedzUsuń