piątek, 19 czerwca 2015

#instaworld

cześć!:)
Dawno mnie tutaj nie było.. ale ostatnie miesiące upłynęły mi bardzo szybko i bardzo intensywnie. Matura, nowe możliwości, nawiązywanie nowych kontaktów, rozmyślanie "co dalej?" , "co będzie dla mnie najlepsze?".. To wszystko potęgowało każdy dzień i dopiero dzisiaj złapałam chwilę i natchnienie aby zrobić ten post. Ostatnimi czasy najczęściej możecie złapać mnie na instagramie: www.instagram.com/msdeyn ,ponieważ to tam publikuję najświeższe zdjęcia, newsy itd. Co do bloga - to nie ma tak, że go opuszczam, tylko planuję jego przebudowę o czym dowiecie się już wkrótce! Mam nadzieję, że będzie to miłe zaskoczenie zarówno dla fanów tematyki sportowej, jak i typowo life-style'owej. Dostaję sporo maili z pytaniami co u mnie, co dalej po maturze, czy gdzieś wyjeżdżam.. otóż wszystko powiem w swoim czasie :) Nie chcę zapeszać i robić niepotrzebnego szumu, bo później jeśli coś nie wypali, to będą wywody, że czego to ja nie mówiłam, a potem nie zrealizowałam. Za kilka miesięcy wielka niespodzianka na blogu, fp na fb i jak i na insta! Bądźcie czujni! Mam nadzieję, że nowe współprace i nowe możliwości będą motywowały zarówno mnie jak i Was do nowych wyzwań i podciągania poprzeczki coraz to wyżej! Bo kto nie ryzykuje, ten traci..
Stay tuned!




pierwsze opalanie za mną! :D
















9 komentarzy:

  1. jestem bardzo ciekawa tych zmian :)
    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bylas taka kobylą i udalo Ci sie schudnąć, pewnie pot po dupie ciekł, ale warto było, wyglądasz jakieś 10kg mniej 😌 jeszcze z 15 i bedzie gicior . Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym roku jeszcze się nie opalałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczególnie te z crossfitem mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia. Co do opalania robię to bezwiednie np. Wczoraj na wolontariacie, a wcześniej na Reebok Fitness Camp.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słoneczko świeci więc trzeba korzystać...

    mlodablogerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń