niedziela, 11 października 2015

37. PZU MARATON WARSZAWSKI - 27.09.2015

Witajcie!
Nadszedł czas na krótką relację z tegorocznego 37. PZU MARATONU WARSZAWSKIEGO I BIEGU NA PIĄTKĘ. Rok temu po raz pierwszy postanowiłam wystartować w Biegu na Piątkę z racji zaproszenia od marki adidas. Było świetnie i przez rok odliczałam do kolejnego startu, który miał miejsce 27 września br. Przy okazji na wspólny udział w imprezie namówiłam koleżankę, która zrobiła dystans w super czasie, czego się nawet nie spodziewała!! Jak widać - można wszystko, trzeba tylko szczypty motywacji i sporo determinacji. Cała impreza świetnie zorganizowana, chociaż rok temu było lepiej jeśli chodzi o punkty nawodnienia. Podczas maratonu spotkałam się m.in. z Michałem Pirógiem, Kubą Wesołowskim oraz w strefie T-Mobile "pomoc mierzona kilometrami" - z Przemkiem Cypryańskim :)  Po całej imprezie nadszedł czas na nagrodę, czyli w moim przypadku zakupy :) Wybrałam salon Moliera2, gdzie z pewnością jeszcze wrócę. Po imprezie z koleżanką wybrałyśmy się na spacer po Nowym Świecie, gdzie łapałyśmy chwilę oddechu. 
Obecnie przygotowuję się do startu w kolejnym biegu, tym razem BIEGU NIEPODLEGŁOŚCI na 10 kilometrów w Warszawie, który odbędzie się 11.11.2015r. - zapiska zrobiona i start opłacony! Kto biegnie, to widzimy się na trasie!  


WIĘCEJ NA MOIM SNAPCHACIE: msdeyn


















więcej na moim insta: www.instagram.com/msdeyn



















dałyśmy radę!!
Asię znajdziecie tutaj: 
 https://www.facebook.com/JoannaMichalikPhotography



@moliera2





 W następnym wpisie sportowa sesja zdjęciowa :) poniżej zapowiedź z backstage'u :)








K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz