wtorek, 17 listopada 2015

let's live..

witajcie!:)
Każdego dnia staram się rozwijać i robić coś pożytecznego. To daje mi siłę, którą przekładam na działanie. Moim zdaniem nie warto brać do siebie porażek, bo te są normalne jeśli chcemy coś osiągnąć. Osobiście każdą porażkę traktuje jako szansę i lekcję, dzięki którym próbuje raz jeszcze, tylko bardziej inteligentnie ;) Bo jeśli się cofam to tylko i wyłącznie po to, aby wziąć rozbieg! Poza tym jest mi niezmiernie miło, że ktokolwiek do mnie podejdzie i powie, że czyta mój blog - pozdrawiam Kasię i Martynę ze spotkania w Złotych Tarasach-byłam mega zaskoczona!! Dzięki za miłe słowo Dziewczyny!

poniżej kilka zdjęć z ostatniego tygodnia:

shopping! AREEEETA :*

M O N K E Y S :*

pancakes <3



OUTFIT: koszula: ZARA, spodnie: PULL&BEAR, buty: AIR JORDAN, zegarek: MICHAEL KORS


K.

1 komentarz: