wtorek, 8 grudnia 2015

BIEG MIKOŁAJÓW 6.12.2015 WARSZAWA

witajcie!
W Mikołajki miałam zaszczyt brać udział w 3. Mikołajkowym Biegu na 10km, który był zorganizowany na Torze Wyścigów Konnych Służewiec. Pogoda dopisywała, a jedyny problem był w tym, że biegło się po śliskiej, trawiastej nawierzchni. Cała impreza zorganizowana miło i nastrojowo. W głośnikach rozbrzmiewały świąteczne piosenki, grał zespół, a całą imprezę biegową prowadził Conrado Moreno. Najpiękniejszym jednak akcentem całego biegu był dla mnie fakt, że biegło się "na zdrowie - po zdrowie dzieci". Cena pakietu startowego wynosiła 60 zł, a dzięki temu mogliśmy wesprzeć dzieciaki i sprawić im radość. Będę powtarzać to do znudzenia: TO CO DAJESZ - DOSTAJESZ!! Teraz czas na trening karate, a Was zapraszam do galerii poniżej :)


WIĘCEJ NA MOIM SNAPCHACIE: msdeyn






medal :)
MÓJ INSTAGRAM: www.instagram.com/msdeyn


 udało mi się upolować wymarzoną parę RIHANNAxPUMA



piona!

K.

2 komentarze:

  1. naprawdę świetna sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja startowałem we Wrocławiu. Świetna impreza, cudowna atmosfera. Zbieraliśmy pieniądze na ośrodek, który jest zlokalizowany niedaleko mojego miejsca zamieszkania. Za rok jeśli będą organizować, to również będę. Pozdrawiam z Wrocławia :)

    OdpowiedzUsuń