poniedziałek, 28 grudnia 2015

NEW YEAR COMING SOON

witajcie!
Święta, święta i po świętach, a więc czas wracać do obowiązków, a tym samym zacząć tworzyć listę postanowień noworocznych, która wg mnie napędza do działania, a sam początek nowego roku może dobrze motywować do zmian na lepsze! Ja już powoli sporządzam sobie taką listę "to do list-2016" :) Będę dawać z siebie maksimum aby zrealizować jeszcze więcej niż w roku poprzednim. Mam nadzieję, że Nowy Rok 2016 okaże się być lepszym dla każdego z nas! Już teraz życzę Wam, Drodzy Czytelnicy szampańskiej zabawy, spełnienia najskrytszych marzeń, zdrowia, uśmiechu każdego dnia oraz determinacji i wiary, że wszystko jest możliwe! Przywitajmy 2016 rok z wielkim hukiem! :)





photo by: JOANNA MICHALIK PHOTOGRAPHY


2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować Twoje postanowienia w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I nawzajem! A moja lista postanowień też powoli się tworzy:-)

    OdpowiedzUsuń