wtorek, 15 grudnia 2015

motywacja jest bardzo ważna! +KONKURS!

witajcie!
Wpadam dzisiaj do Was ze specjalną edycją wpisu :) KONKURS!!!! Ale zanim o konkursie, to chciałabym napisać Wam w jaki sposób motywuję się do osiągania zamierzonych celów, ponieważ dostaje dużo pytań skąd czerpię motywacje i inspiracje. Nie opiszę wszystkiego, ale główne czynniki wpływające na poziom mojej motywacji to przede wszystkim walka o pełną samoakceptację, do której wciąż dążę :) kolejnym ważnym aspektem jest dla mnie czytanie haseł motywacyjnych, słów mądrych ludzi oraz "śledzenie" moich inspiracji: Ewy Chodakowskiej, Sylwii Szostak, Michelle Lewin czy też Kayli Itsines, które uwielbiam i które udowadniają, że NIEMOŻLIWE NIE ISTNIEJE! Jeśli macie jeszcze jakieś pytania to piszcie do mnie mailowo, a ja postaram się każdemu odpowiedzieć jak najprędzej, a tymczasem ZAPRASZAM DO UDZIAŁU W KONKURSIE (info poniżej!).

KONKURS DOSTĘPNY POD LINKIEM:  


CO ZROBIĆ ABY WZIĄĆ UDZIAŁ?

Pokaż, że potrafisz zmotywować innych do działania! Dla najlepszych czekają trzy vouchery o wartości 200 złotych i trzy vouchery o wartości 100 złotych do wykorzystania w sklepach 4F.

Wystarczy, że wykonasz trzy poniższe kroki:
1. Zostaniesz obserwatorem pinterest.com/4F_official
2. Przypniesz do swojej tablicy konkursową fotkę.
3. W komentarzu do zdjęcia konkursowego odpowiesz na pytanie „Jakim hasłem motywujesz innych do działania?”.

Konkurs trwa do 04.01.2016 roku.



mój instagram: www.instagram.com/msdeyn oraz SNAP: msdeyn

moja motywacja: chodzący ideał MICHELLE LEWIN 



K.

1 komentarz: