wtorek, 26 stycznia 2016

insta&snapchat world

Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was trochę zdjęć z ostatnich aktualizacji insta oraz snapa :) Poza tym pytacie co u mnie.. Imprezuję, mam egzaminy jak na miesiąc styczeń przystało, trenuję, a także przygotowuje się już powoli do kilku imprez biegowych w tym roku. Czas leci nieubłaganie szybko, a ja gdzieś pomiędzy codziennymi zadaniami i obowiązkami realizuję swoje cele i dokładam starań aby ten rok był o wiele lepszy niż poprzedni. Za 4 dni moje urodziny. Mam nadzieję, że wypowiadając po cichu życzenie - wypełni się :) Pamiętajcie, że tylko od nas zależy czy czas będzie miarą naszych sukcesów, czy chwilą bez znaczenia.. PIONA!





wujaszek :*
kolejne "modowe" marzenie spełnione :)


my second home!

SNAPCHAT: msdeyn

3 komentarze:

  1. świetne zdjęcia! i naprawdę super, że udaje Ci się realizować Twoje plany, marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. coś cichutko nie ma Cię już od miesiąca?? :) jak tam po egzaminach i życie treningowe w Twoim nowym drugim domu? :)

    OdpowiedzUsuń