wtorek, 22 marca 2016

Be Active & Ewa Chodakowska

witajcie!
Ostatnio dostałam od Was sporo zapytań o klub Ewy Chodakowskiej do którego chodzę od ponad dwóch tygodni regularnie :) Wrzucam swoje zmagania na snapchat: msdeyn oraz na insta @msdeyn stąd pytania od Was :) Studio Ewy mieści się w Warszawie przy ulicy Wołoskiej 3 (naprzeciw Galerii Mokotów). Zapisując się wykupiłam karnet na miesiąc za 350zł (wersja PLATINIUM), a po tygodniu opłaciłam sobie 6mczną metamorfozę, także łącznie co najmniej do października mam członkostwo. Dlaczego wybrałam to miejsce? Przede wszystkim TRENERZY!!! Tomek, Patryk, Piotrek, Ewa czy Lefteris.. Z każdym z nich jest zawsze inaczej. Zero monotonii. Wsparcie na każdym kroku poprzez doskonalenie techniki ćwiczeń do przybicia piony podczas trwania treningu. Każdy z trenerów podchodzi kompleksowo do każdego z nas i całej grupy. Podczas treningów leci energiczna muzyka, wokoło nas ćwiczą tacy sami ludzie jak my - nie jest ważne czy to celebrytka czy nasza kumpela - każda poci się równo i walczy o jak największą liczbę powtórzeń. Kolejny plus klubu to atmosfera! Wchodząc tam nie mam ochoty wychodzić.. Dosłownie. Zderzenie ze światem endorfin i mega pozytywną energią. Jest jeszcze więcej plusów o których będę pisać wkrótce. Poniżej zdjęcia - zachęcam do obejrzenia.






małe kroki = wielkie rezultaty!

przed wyjściem na trening zdjęcie przed lustrem musi być :D



cierpliwość zawsze zostaje wynagrodzona! bierzmy przykład choćby z Leo! :))


K.

1 komentarz: