poniedziałek, 14 marca 2016

Konferencja PEI - Michelle Lewin & Simeon Panda..

witajcie!!
Ja nadal jestem pod wrażeniem soboty 12 marca, gdzie miałam okazję poznać swoją największą inspirację Michelle Lewin oraz niezwykłego Simeona Pandę. Konferencja PEI sama w sobie była super zorganizowana, sporo wykładów, ogromna dawka wiedzy, rozmowy z profesjonalistami, które dużo mnie nauczyły i otworzyły oczy na niektóre aspekty, co do których miałam do niedawna wątpliwości. Osobiście już odliczam do kolejnej konferencji PEI, która tym razem będzie 2dniowa i odbędzie się już tego roku w październiku! Poza tym Michelle i Simeon to bardzo pozytywni i NORMALNI, SKROMNI ludzie! Bardzo się cieszę, że mogłam z nimi chwilę porozmawiać i zmotywować się na co najmniej najbliższe dwa lata :D Niezwykła moc, pozytywna energia, ludzie z zajawką na sport - wszystko w jednym miejscu!! Polecam Wam udział w takich wydarzeniach, ponieważ jest to niezwykłe doświadczenie, które uczy i kształci. Bardzo miło było również poznać m.in. Hanię Garboś, Grzegorza Płaczkowskiego, Michała Karmowskiego, Tadeusza Sowińskiego i wielu innych :)  Poniżej kilka zdjęć z wydarzenia :) Oglądajcie i nigdy się nie poddawajcie!


Michelle Lewin <3

Simeon Panda!






RELACJA Z TEGO WYDARZENIA I INNYCH ZAWSZE NA MOIM SNAPIE: msdeyn




wykład Akopa Szostaka :)














K.

1 komentarz:

  1. oo bardzo fajnie, że miałaś okazje uczestniczyć w takim wydarzeniu :)

    OdpowiedzUsuń