czwartek, 3 marca 2016

spring mood

witajcie! :)
Ponad miesiąc mnie tutaj nie było, ale szczerze powiedziawszy straciłam motywację aby cokolwiek pisać, ponieważ w swoje urodziny wylądowałam na ostrym dyżurze szpitala klinicznego ze złamaniem palca:/ tak to jest jak hantla podczas treningu trafi tam, gdzie trafić nie powinna.. Tak czy siak - już jest ok i od poniedziałku wracam do treningów co bardzo mnie cieszy. Będę trenować w dwóch magicznych miejscach przepełnionych motywacją, siłą i profesjonalnym podejściem trenerów. Ostatnio sporo się u mnie dzieje, duża, nowa współpraca o czym wkrótce napiszę, już za kilka dni konferencja PEI, w której mam zaszczyt brać udział oraz poznać jedną ze swoich motywacji Michelle Lewin. Relacja z konferencji również będzie dostępna na moim blogu :) Dodatkowo pragnę Was zachęcić do przekazania chociaż 1% z podatku dla organizacji UNICEF, którą stale wspieram. Dla nas to nic - dla dzieci i potrzebujących to szansa na przeżycie!!! Nie bądźmy obojętni na krzywdę drugiego człowieka! To, co dajecie - dostajecie! Dlatego dzielmy się samym dobrem - poniżej zdjęcie z numerem KRS  :)










2 komentarze:

  1. Hej! Cieszę się, że wracasz do trenowania, ja też właśnie dzisiaj ruszyłam tyłek po sporej przerwie ;) I też wspieram UNICEF cały czas, fajnie, że ich reklamujesz!
    Dobrej zabawy na PEI :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Klaudia, z całego serca dziękujemy za Twoje wsparcie! Pozdrawiamy serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń